søndag 16. januar 2011

Jeg ønsker deg herved velkommen til min splitter nye blogg!

Nytt år, ny blogg (ja, jeg kjører ny stil; å følge strømmen), nye muligheter, nye første, andre og hundrede intrykk. Så joa. Her skal det bli tøft å henge når du ikke har bedre å gjøre, skal du se.

I dag er jeg visst ikke så veldig dyp med en gang. Det kommer, det kommer! Don't worry, be happy! (Eller som det står tagga i undergangen under E6 på Mortensrud; Don't hurry, be happy! Jeg trenger visst den litt for ofte.)

Ut i fra headeren (som ikke er en header, men en gadget på blogspot) ser du litt hvordan jeg ser ut. Jeg skal være så raus at du får se et bilde til:



Å, beklager, det var ikke meg. Jeg skulle til å si at "Så pen er jeg jo ikke...", men jeg har lært i det siste at, jo, min skjønnhet kan måle seg med fjell og himmel og vanndråper. Dette betyr ikke at jeg har blitt en selvgod idiot. Det betyr bare at jeg har lært pappan' min litt bedre å kjenne. Du vet, skaperen. Han er nemlig helt eksremt god på akkurat det. Å skape. Og han har jo skapt meg. Så derfor må jeg i grunn være innmari vakker. For ved å se rundt meg forstår jeg at han er himla god til akkurat det. Å skape. Så altså.. Sånn ser jeg ut:

På fjelltur i sommerferien og med en gul fjellblomst i håret.


Hvis du er god til å trekke slutninger og dra ut informasjon av relativt ustrukturert stoff vet du allerede litt om meg. Nemlig at: Jeg er kristen, veldig glad i skjønnhet, og blir dermed mektig imponert av fjellenes, himmelens, blomstenes (i kanskje største grad de gules) og menneskers skjønnhet.


Ha en god dag!

1 kommentar:

  1. Hei marie !!! Jeg digger deg, min supre såpeboble fan vennine!!! :D :D :D

    SvarSlett

Takk for at du deler din tanke, begeistring, frustrasjon eller annen klokhet.